תחזוקה של תנור עצי הסקה חיונית כדי לשמור עליו במצב תקין ולמנוע כל סכנה בזמן השימוש בו. להלן מספר טיפים לתחזוקת תנורי עצי הסקה:

תחזוקה של תנור עצי הסקה חיונית כדי לשמור עליו במצב תקין ולמנוע כל סכנה בזמן השימוש בו. להלן מספר טיפים לתחזוקת תנורי עצי הסקה:

1. נקו את הכיריים באופן קבוע: כדי לשמור על תפקוד התנור, נקה אותו באופן קבוע. הסר את האפר ממחבת האפר, נקה את דלת הזכוכית וקרצף את פנים הכיריים עם מברשת תיל. הסר כל קורי עכביש או תנורים:

2. ניקוי שוטף: תנור עצים להסקה מצריך ניקוי שוטף כדי להסיר כל אפר או פסולת המצטברת בתנור. מומלץ לנקות את הכיריים לאחר כל שימוש, שכן אפר ופסולת עלולים לגרום לסתימות או נזק לרכיבי הכיריים.

3. בדוק ונקה את הארובה: חשוב לבדוק ולנקות את הארובה של תנור עצי ההסקה שלך שכן היא צוברת אבק, פיח ואפר שעלולים לגרום לחסימת עשן וגזים. הזמינו איש מקצוע שינקה את הארובה פעם בשנה כדי להימנע מכל מצב מסוכן.

4. בדוק את אטמי הדלת ואת האטם: בדוק את אטמי הדלת ואת האטם עבור כל סימני בלאי. החלף אותם אם אתה מוצא נזק מכיוון שהוא עלול להפוך את התנור לבלתי יעיל ולגרום לאובדן חום בתוך הבית.

5. השתמשו בעץ יבש: שריפת עץ רטוב מסוכנת שכן היא עלולה לייצר הרבה עשן ופיח, שעלולים לגרום להצטברות בתוך הארובה או התנור. השתמש בעץ יבש ומתובל מכיוון שהוא מייצר פחות עשן ושומר על חום רב יותר, מה שגורם לתנור שלך לבעור ביעילות רבה יותר.

6. שמירה על ניקיון הרכיבים החיצוניים של הכיריים: שמירה על ניקיון הרכיבים החיצוניים של הכיריים יכולה לסייע במניעת חלודה או צורות אחרות של נזקים עקב חשיפה ללכלוך ואבק.

 

לסיכום, טיפול בכיריים להסקה היא משימה פשוטה, ובעזרת טיפים אלו תוכלו לשמור על התנור שלכם כשורה לאורך שנים. ניקוי רגיל, שימוש בעץ יבש ובדיקת הארובה הם רק כמה דברים שתוכל לעשות כדי להבטיח תחזוקה נכונה של תנור עצי הסקה שלך. שמור על התנור שלך מתוחזק כראוי כדי להבטיח שימוש בטוח ויעיל.

תנור הסקה תחזוקה וניקוי