אזור הצפון הוא אחד מהאזורים הקרים בארץ ולא מעט מהתושבים המתגוררים בו זקוקים לחימום איכותי לתקופה ממושכת יותר מאזור המרכז.
זו אחת הסיבות שבהרבה בתי אב משתמשים בעצים להסקה בין אם יש בבית קמין ביתי או אח מובנה. חברת גולדשטיין אהרון בע"מ מוכרת עצים להסקה בצפון וגם ביתר חלקי הארץ כמו: באזור השרון והמרכז

אזור הצפון הוא אחד מהאזורים הקרים בארץ ולא מעט מהתושבים המתגוררים בו זקוקים לחימום איכותי לתקופה ממושכת יותר מאזור המרכז.

זו אחת הסיבות שבהרבה בתי אב משתמשים בעצים להסקה בין אם יש בבית קמין ביתי או אח מובנה. חברת גולדשטיין אהרון בע"מ מוכרת עצים להסקה בצפון וגם ביתר חלקי הארץ כמו: באזור השרון והמרכז. גולדשטיין אהרון בע"מ נותנת מענה מהיר ויעיל גם מבחינת שינוע ולוגיסטיקה באמצעות משאיות ומנופים, מסוגים שונים בהתאם לצורכי הלקוח.

החברה היא אחת מספקיות עצים להסקה מהוותיקות והגדולות בענף ולמעשה קיימת מעל 5 שנים. לאורך שנות פעילותה, בענף העץ להסקה, יצרה קשרי עבודה עם ספקים אמינים ואיכותיים, אשר מבטיחים אספקת עצים קבועה בסטנדרט גבוה.

גולדשטיין אהרון בע"מ, מייבאת עצים יבשים ממזרח אירופה מספקים קבועים, תוך הקפדה על איכות ויובש של עצים להסקה. מחסני החברה הצפוניים מחזיקים תמיד מלאי עצים יבשים להסקה עם מערך לוגיסטי ויכולת לשנע עצים לאורך כל השנה.

קצת על העצים שלנו:

  • העצים המיובאים מגיעים ארוזים בשני סוגי מארזים: כלובי עץ ושקים. כל כלוב מכיל 2 קוב והשקים מכילים 10 ק"ג עץ.
  • צפיפות העציםצפיפות בכלוב גבוהה ללא חללי אויר כמעט, כך לקוחותיה מקבלים את הכמות המקסימלית עבור העצים שהם קונים.
  • מידות העצים בחברה הם: ברוחב 30 ס"מ קוטר בין 8-15 ס"מ וכאשר העץ מגיע אל החברה הוא עובר תהליך מיון נוסף וחלוקה לסוגי העץ.
  • החברה מייבאת ממזרח אירופה שני סוגי עץ להסקה, Oak, Iron beam. שני סוגי העצים בעלי היסטוריה ארוכת שנים באירופה ובארצות המערב. אחד מהמאפיינים הבולטים של עץ האלון הם הארומה וניחוח אירופאי מיוחד המתפשט בחלל הבית.
  • העצים האלו, קשים במיוחד, עוברים ייבוש וחיטוי קפדני וייחודי כדי לשמר את איכותם. חשוב לחברה לציין כי התהליך זה מתקיים ללא שימוש בכימיקלים. במשך שלושה ימים, כשהעצים מחוממים בתנור מיוחד ב- 103 מעלות. לעומת העץ המקומי שבד"כ אינו עובר תהליך ייבוש ולכן הלחות שבו יוצרת חמצון איטי ויוצרת הרבה פיח ועשן.
  • שני מאפיינם בולטים של עצים מיובאים כמו עצי אלון ואיירונווד, הם הצפיפות הגבוהה וערך קלורי גבוה. סמל לאיכות עצים להסקה שאופייני להם זמן בעירה ממושך וארוך לפחות פי 3, ביחס לעצים המקומיים.

חבילת עצים להסקה בצפון

לקוחות החברה קונים עצים משובחים להסקה ללא מזיקים ורעלים וישירות אל ביתם ללא קבלני משנה ופערי תיווך. כחלק מתודעת שירות של החברה רצוי שבזמן ההזמנה תעדכנו את התנאים הקיימים במקום האספקה, כדי לקבל שירות טוב ולהתאים את הובלת העץ אל ביתכם, עד שני ימי עסקים.

 

המוטו שלנו לספק עצים איכותיים לאורך כל עונות השנה.

 

מעוניינים להזמין עצים להסקה בצפון במחירים ושירות מעולה? קליק ליצירת קשר