אמינות ספקים, שירות, ומוצר טוב.
כמה ספקים טובים אתם באמת מכירים? ומהם הפרמטרים שחשוב להתייחס אליהם בכל מה שקשור לאספקת עצים להסקה?

רגע לפני שאתם מזמינים עצי הסקה לחימום ביתכם קחו בחשבון את כל מה שקשור לדרך אספקת עצים להסקה.

אמינות ספקים, שירות, ומוצר טוב.

כמה ספקים טובים אתם באמת מכירים? ומהם הפרמטרים שחשוב להתייחס אליהם בכל מה שקשור לאספקת עצים להסקה?


רגע לפני שאתם מזמינים עצי הסקה לחימום ביתכם קחו בחשבון את כל מה שקשור לדרך אספקת עצים להסקה.


טיפ מס' 1 – רכשו רק עצים להסקה ארוזים!

או.קי. נקודה חשובה הינה האחסון של העצים הללו, אם הם יהיו בתפזורת בגינה או בחצר האחורית שלכם, המראה לא יהיה נעים. באספקת עצים דאגו לרכוש עצים ארוזים, כך שהשטח יהיה מסודר ובעל מראה אסתטי.

טיפ מס' 2 – דאגו שהספק יודע לפרוק נכון!

כבר לא צריך לעבוד קשה או "לארגן" רכב גדול שיוביל את העצים עד לביתכם. העצים שלנו מגיעים מבוקעים וארוזים במארזים נוחים לשימוש ומגיעים עד לביתכם בהובלה ישירה ע"י מנוף או לחילופין ע"י משאית בעלת רמפת הרמה. יש להכין בביתכם מקום לאחסון עצי הסקה, בד"כ בחצר. חישבו על מוביל לא מקצועי עם טנדר ש"חורש" לכם את הדשא בחצר בשביל אספקת העצים להסקה שהזמנתם. לא נעים בכלל!

טיפ מס' 3 – איך לאחסן לפני השימוש אם אין מחסן.
אם אין לכם מקום אחסון סגור עבור העצים אחסנו את העצים עם הצד של קליפת הגזע כלפי מעלה. קליפת הגזע היא מחסום טבע מפני גשם ורטיבות והיא תמנע מהצטברות גבוהה של לחות. כמו כן ניתן לעטוף את בולי העץ בניילון שיגן עליהם מפני רטיבות בחורף, אך הקפידו לא לעטוף ולסגור את העצים לחלוטין מכל הצדדים, בולי עץ צריכים להיות מאווררים. ואל תשכחו ליבש לפני השימוש!

 טיפ מס' 4  - בדקו את גודל העצים והתאמתם לאח או לקמין.
כאשר אתם קונים עצים להסקה ובטוח לפני שאתם מקבלים את אספקת העצים שלכם, חשוב לבדוק מה היא מידת העצים והאם הם חתוכים כבר לגודל המתאים כדי להיכנס לקמין שלכם או שעליכם לעשות את הפעולה הזו בעצמכם. האם יש לכם חצר למטרה זו? האם אתם מוכנים למטלה? לכן, רגע לפני שאתם הולכים עם הרעיון הרומנטי של חימום ביתכם באמצעות עצים להסקה כדי שתבדקו את הנושא לעומק. מתלבטים? התייעצו עם המומחים של גולדשטיין ותיהנו משירות אדיב ומקצועי. כדי להשתכנע באיכות של חימום באמצעות עצים לקמין די אם נזכור כי בארצות הצפון הרחוק זוהי שיטת החימום המועדפת. גם בצפון הארץ, בצימרים ובכפרים גבוהים יש העדפה ברורה לחימום באמצעות עצים להסקה.

עצים להסקה בצפון באריזות 2 קוב

וכעת...

דמיינו את עצמכם עם ערימה מסודרת של עצי הסקה בתחילת החורף נותנת תחושה של סיפוק . כאשר אתם יודעים שכשיהיה קר תוכלו לשבת, עם משקה חם ביד, למול הקמין הבוער, ולהרגיש את החום הנעים ממלא אתכם בתחושה נפלאה – אתם יכולים לפגוש את החורף ממקום שונה מבעבר. אתם יכולים פתאום למצוא את עצמכם מצפים לחורף… חלק מהסיפוק הוא התחושה של ארגון , שאתם נמצאים בסנכרון עם עונות השנה. שיש לכם מספיק עץ להסקה ושזה עץ איכותי.

הכל תלוי בקצת הכנה מראש.

מאחלים לכם חורף חם וקסום!